Hej där, ska du gå säg nej vadå ska vi ta sällskap? (Om du var äkta fjortis känner du igen låten!)

Sitter och chillosoferar hos farzantarzan, drog hit efter ett intensivt gympass med syster! Att vara där med henne var lite som att ha en personlig tränare. Hon pluggar ju hälsa och sånt, hon kan sina grejer. Nä men det kändes bra, och nu gör det ont i hela kroppen. Förutom snoppen. Toppen! Vi ber om ursäkt för tillfälligt torrt rim. Vi försöker att lösa felet.
Har ju då inte med mig datorn eftersom jag givetvis inte tog med den till gymmet. Dock såg jag nu att jag har mitt gamla playaheadalbum på den här datorn! HAHA! Vissa har jag på andra datorer, men vissa är som tagna ur cyperspacet! Öh, ah.
Några få bilder kan ni la få.
Konstigt att det bara är egobilder.. Höhö


Haha, den här bilden väcker riktiga fjortisminnen. Den låg på min mobil, och jag tyckte den var väldigt privat. Så hade Erica min mobil och hon skickade den till hennes, och visade den för massa. Jag blev så galet sur och vi hade värsta catfighten. Värsta fjortisfighten, kastade foundation och bh-inlägg på varandra, typ. Skulle kunnat gjort.


Nejmeeeen, där ser man! Jag håller nog på att komma ut ur walk-in closethen där. Har ju bannemej inte ens plattat håret bränt, och sminket ser man ju knappt! Imponerande. Bara en enda liten tillgjord pose. Ofta den här ens fanns på playahead. Coolt.


Ett, två, tre - DUCKFAAAACE!


AAAAH BABYYY! I LOOOOVE YOU! JAG KAN HELA DIN LÅT, JAG ÄR DIN STALKER JAG ÄLSKAR DIG SEBASTIAN KRAAANTZ SNUTTEGULLEGULLBEBIS! AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH


Hehe.. Ärligt, jag såg ut sådär
Hade på mig Ericas fjällis, bara för syns skull. Säkert var det sommar också


Ah shit, tare lugnt, blir ju förfan bländad


Tjena snebena! Canadatröjan är på, mobilen är orange, sminket är överdoserat och missbildningen är färdigutvecklad. READY FOR en utekväll vid magganplan och inte göra ett skit antagligen. YEEEAAAH!


Ärligt, vill du verkligen äta chicken nuggets efter upplysningen av denna bild?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0