Brist på fantasi

Bara för att jag diggar http://9december.devote.se så himla mycket och ser upp till henne, bildligt talat, så snor jag en lista från henne. Ohhh, busigt. 

min bästa vän har bara inte hittat mig helt enkelt
när jag borstar tänderna så borstar jag tårna
när jag lagar mat tänker jag alltid "pff, släng dig i väggen Gordon Ramsay"
jag är rädd för en jäkla massa saker, bl.a. småkryp, gå i skogar sent på kvällarna, framtiden och Wille Wonka
den värsta känslan (läs: känslorna) är olycka, ångest, oälskad, otillräcklig och dåligt självförtroende
den bästa känslan är att ha någon att lita på och kunna berätta allt för.
jag är bäst på att stänga ute folk och inte skaffa nya vänner? Rätt bra egenskap, I know
jag är sämst på att ta för mig, ganska givet med tanke på ovanstående
jag lyssnar mest på lugn skön musik. Jason Mraz, James Morrison bl.a.
jag pratar mycket när jag är med folk jag känner bra, annars är jag lite för blyg. Dock har jag, precis som alla facking andra lätt att prata på datorn, det är så himla mycket enklare. Tragiskt nog!
jag tycker om mina syskon, julen, bra vänner och en jävla massa annat
kärlek är
i somras var tiderna väldans annorlunda. Umgicks med Emma en jääädra massa, hade det himla kul. Soft.
sist jag grät var i tisdags
när jag vill tänka så sitter jag ensam i mitt rum och stirrar ut i tomma intet, när jag vill deppa lyssnar jag på musik
när jag bakar så blir det alltid bränt
just nu skriver det här lol lol lol på gränsen till roflmao
idag har jag åkt pulka, ätit middag och chillat med laget! Awesome duude
ikväll ska det ÄR ikväll, och jag sitter vid datorn. Och tv:n.
imorgon kommer jag sitta och ha ångest över att skolan börjar, en vanlig söndag helt enkelt
när jag vaknar på morgonen så får jag ångest över att vakna
om jag var ett djur skulle jag vara en katt. Kunna komma och gå, ha en kärleksfull familj som tar hand om mig och alltid ha mat som väntar. Har redan tänkt ut det där faktiskt, ska bli det i mitt nästa liv, och sen har jag liksom NIO liv som katt som väntar! Soft som fan.


Var skillad som tusan på pulkaåkningen idag, har ju smygövat lite liksom.


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0