Plågas jag så ska ni också plågas. Torteras kanske

Låt oss börja med gårdagen. Den andra filmen vi såg hette tydligen "A nightmare on elm street". Så. Jävla. Läskig. Bland de läskigaste jag sett. Ni borde se den!
Och så himla irriterande. När den var slut (trodde vi iaf) så sa jag IRONISKT typ "Hah, lol, lovar att han kommer tillbaka igen o ba dödar dem allihopa". OCH TROR NI INTE HAN GÖR DET?
JAG ska fan döda honom den jäveln
En annan historia kommer i ett senare inlägg. EPICCCC
Ledsen att säga det grabbar, hade på mig en AIK tröja igår... Emmas faktiskt, har haft den sen vi va och red en gång. Min första och sista gång på en häst.
Jag ser fjortis ut
WEEIWWW

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0