POTTY HARRER ♥

Japp. Har varit och sett sista Harry Potter. Rätt sorgligt. Har ju alltid Twilight att se fram emot men det är liksom inte samma sak. Harry Potter är ju Harry Potter. Den utvalde och allt det där liksom.
Grym film dock. Den måste ni ju bara se. Älskade Harry. Min onda sida vill bara spoila hela filmen för er som inte sett den men för första gången så vinner den goda sidan. Av mig alltså. Nu blev det nästan som att jag avslöjade filmen med en metafor. Hehe. Inte mitt fel!
Okej antagligen blir det mer om det senare. En annan historia är att min mobil såklart dog, och då hade jag inte pratat med Tessan än. Fick lite panik. Gick fyra varv i Täby i tron om att jag skulle hitta Tessan på BR, sen precis när jag tänker gå in på Tele2 butiken och fråga om jag kunde låna en laddare hittar jag henne.
Så det blev en ganska tråkig historia.
Känner mig alltid lika cool i 3D glasögonen.
Det var första gången jag såg en film i 3D

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0