Yesterdaaayyy

Oj, nu har jag helt tappat bort mig här i bloggen. Juste! Igår ja.
Var på Stockholm street festival med Madde och Manfred, det var riiiiktigt najs! Skulle velat vara där idag också, men känner mig rätt ensam om att inte göra någonting på sommarlovet. Wellwell.
Lägger in två videos på det vi såg typ, sen rörde vi oss hemåt igen. Jag är så underbart fail, filmerna är åt fel håll. Jiha! ÅH coolt, dem vände sig rätt på youtube!
Okej, rätt random, coolt. Men nästa är skönare! Lol, slutet "åhh the human centipede", måste sluta koppla saker till den filmen.
Ser man lite iaf. Ascool kille! Skön som satan. Sen svalde han svärd, jonglarade med en motorsåg osv.
Jag tyckte mest att han var rolig. Det var kul.
Och så hade han en aaaascool tatuering på ryggen, det var liksom två vingar. Så jävla ballt. Och så har han typ en jävla massa världsrekord.
Där har vi honom! Så jela awesome

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0