Bilderi bildera tjalala

Så! Vad har jag haft för mig? Med tanke på att jag slutade blogga pga att jag inte hade något liv att skriva om och jag är kaos så kan man ju tro att jag suttit i ett hörn på ett mentalsjukhus rum och skrikit att "jag är inte sjuk egentligen!". Men sådant är inte fallet! Faktiskt. Jag har väl inte gjort speciellt mycket men lite smått och gott.
Vi tar det hela i bilder. Bara Iphone-bilder.
Stan med Katja och Nadja var visserligen innan bloggsemesterveckan.
Men kepsen var häftig.
Jag, Maja och Madde var och hälsade på våran gamla skola Sjökarby.
"Hänger, själv?"
Hängde i Åkersberga centrum med Madde. I don't know whatsup med mig och den där jäkla minen.
Hah! Det är så himla sjukt! Blomman bakom persiennerna i mitt fönster ser ut som en galen clown på kvällarna. Ser sjukare ut på riktigt..
Mamma har fyllt år. Wanna see what's in it?
Bahaha ! Nämen, det var en tröja i flingpaketet. Faktiskt.
Hahahaha jag och min broor tog upp poolen! Den é grym!
Glassa mä Madde
Klädde mig färgglatt för att.....
SE KRONJUVELERNA!!!!!!! WOPIDOO!!!! Ahhh, älskade Björn. :')
Sjukt bra såklart. Sjuuukt skum också hahah, men ändå jäkligt bra. Lite besviken över den lilla mängd Björn, hade förväntat mig mer. Men ändå! Bill är ju för go också.
Och det var ett mongo me! Nya trenden tydligen, men han var definitivt det sötaste mongot jag sett. Galet söt.
Titta bara.
Så gosig :')
Lyckades även med konststycket att facerapa mig själv i tron om att jag var inne på Annas facebook. Sällan känt mig dummare.
Missade tåget efter. La mig på ett berg och såg arg ut.
Anna joinade.
Annars har jag bara hängt med grabbarna och Madde. Ohyeah.
Brasa och grejer
Var hos tandläkaren igår, satt på samma buss som fågelmannen.
Vet inte riktigt vad jag ska säga

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0