Back in bussiness, missed me? No? No habla ingles?

Jag är alldeles för psykist instabil för att vara värdig en blogg med unika dryga 30 besökare om dagen. Japp, där har vi det. Antalet. Varför skämmas? Var dock tvungen att få med "dryga". Jag vill ju inte låta sämre än vad jag är. Okej, skippa det snacket.
Under denna "semestervecka" från bloggen har mina fingrar istället utvecklat någon slags panikångest över bristen på dans. Värre än vanligt menar jag. Och jag dansar inte. Urhg vilken syn. Öhm. Yeye.
Varje dag är det alltid någon tanke som dyker upp och liksom "Mahah, detta måste skrivas på bloggen!", sedan inser jag att den var nedlagd. Tänk hur mycket facebook måste lidit under dessa dagar.
Men! Det positiva är ju allt negativt deprissionssnack ni sluppit, det fick Madde lida för igår. Fast hur mycket jag än pratar får jag aldrig sagt allt jag vill. Men det var skönt.
Men jag skall göra mitt bästa! Hur dåligt det än är. Heh.
Så, vad har jag haft för mig? Tar det i nästa inlägg för jävlar vad text det är här. Som att jag har gjort så mycket? Aja.
Här får ni en rolig rubrik istället. Tyckte jag i alla fall. Läste aftonbladet igår.
Lol! Jag prt screenade 00:00. Jävlar vad jag är bra.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0