Yo

Så! Igår var riktigt najs förutom att åskan förstörde allt! Nämen, vi skickade en flaskpost i alla fall. Hur dålig och fail den än var. Om vi bara haft en halvtimme till hade det blitt bra. Men nu skickade vi iväg posten med femton stavfel och jättekladdigt skriven. Vi hann liksom inte. Och vi hade gjort en till som vi inte ens hann skicka iväg.
Jag hade ju till och med köpt cola och mentos som vi inte hann spränga. Åh, vilken besvikelse.
Ta dig i brasan !
Maja skulle ta kort på henne och brasan. Bra jobb ju
:/ :D
...........................
Ser ut som han surfar
Flaskposten vi skickade. Jättefail med tusen stavfel och torr text. Skulle renskrivit den mycket bättre, men så kom åskan som sagt. Åskor är aldrig bra. Hahahaha internskämt till mig själv. High five Titti! Oj vad forever alone.
I alla fall. Den andra vi skulle skickat men som vi inte hann, var i stil med - "Hello! I'm a seventeen year old boy from Australia and the year is 2001. I'm sending this in a coke-bottle 'cause I'm a really big fan of coke. Mmm... Coke
Too see if someone gets this I'm writing my phonenumber, so you can call or text me when you find this. (070-------)
This is freakkin awesome!"
Typ.
Vet att man ska ha en glasflaska. Men nu hade inte jag det.
Maja och flaskan som flyter iväg som man inte ser. :)
Jag och Maja drog till mig och lirade wii. Detta är då när vi kommer lika på frisbeegolf. Fascinerande !

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0