RUBRIK

Bara för att... Jag har fan ingen aning, men kopierade Annas lista. Så sjukt mycket frågor att jag kanske tar bort några. MEN NU KÖR VI !


2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Ingen!
4. Vad har du gör mobil? I FUCKING PHONE BIATCH
5. Hur mycket pengar har du? Öhm, 1800 nånting tror jag, kanske, nåt sånt
6. Har du något jobb? Jobba? Vem gör det liksom..
7. Vad har du för färg på din tandborste? Öh.. Vit och grön!
8. Vem saknar du? Någon, men jag vet inte vem!
9. Har du några komplex? Har jag INTE några komplex? Lol
10. Vad vill du bli när du blir stor? En bläckfisk, tydligen
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? Who let the dogs out? 
12. Hårfärg? Brunett
13. Vad skulle du kunna döda för nu? För nöjes skull bara :)
14. Vad har du gjort i helgen? Lekt med kompisar 
16. Vem vet mest om dig? Jag? 
17. Vad är du rädd för? Att vara forever alone, hahah. It's funny because it's true! Nämen, sen dom där hajar, höjder osv
18. Brukar du ha otur? Öh, JAAAAA
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Mikael Koldestam, Emmas kusin hahah.
20. Vem har den snyggaste kroppen i hela världen? Inte faaan vet jag
21. Favoritband? Öh
22. Vem är snygg? Adam Brody. Mehe.

23. Har du några fobier? Nah, skulle väl vara klaustrofobi eller hippopotomonstrosesquippedaliofobi i så fall
24. Har du ätit något godis idag? Nej
25. Har du fått IG på ett prov? Ett bara? Flera!

28. Dagens smink? inget
29. Favoritfärg? Svart. Sjukt emo
30. Är du fjortis? Hahahaha nej men ordet fjortis väcker goda minnen. Var en brutal sådan en gång i tiden.
31. Har du en dator i ditt rum? Ibland
32. Favoritlärare? Olle i trå :') Men nu för tiden är det väl Mary-Anne. 
34. Vad har du ätit idag? Mat. Glass.
35. Dagens roliga? Träffa greta?!?!?!
36. Vilka färger har du i ditt rum? Tro det eller ej men mitt rum hos mamma är fucking ROSA!!!! Damp. Så jävla fult. Hatar rosa. Inte jag som valde.. Hos pappa så äre vitt. 
37. Favoriträtt? ..... Glass?
38. Har du spytt offentligt någon gång? Öh, neein
39. Är du duktig i skolan? Typisk medelmåtta
40. När var du utomlands senast och vart? Var i Kista här om månaden.. Nej förlåt skoja. Förra sommaren, Egypteeen
41. Har du varit vittne till ett brott? ... Vi åkte tre på en moped utan hjälm? FNISS
42. Har du sett en död? Spindel. Nej men, ja, faktiskt. En livs levande människa. Eller, gud, nej. Ja jag har sett en död människa.
43. Har du något husdjur? Ja tyvärr. Nej jag skoja, min hund luktar utsökt
44. Har du haft vattkoppor? Ja
45. Är du singel? Jepp
46. Favoritdryck? Vatten räknas inte. Såå.. SPRIT? Lol nämen vet IKKE 
47. Älskar du någon? Antagligen!
48. Vad köpte du senast? Ben&Jerry's 
49. Har du ätit glass idag? JA
50. Känner du någon som är bög? Neeeej men vill ju så gärna !
51. Känner du någon som är lesbisk? Inte vad jag vet... Creepy thought
52. Har du varit på en konsert? Jez
53. Senaste utlästa bok? Twilight hahah 
55. När klev du upp imorse? 11:06
56. Har du krockat någon gång? Nååpe
57. Vet du vad sXe står för? Straight edge (Google♥)
58. När flög du senast? Hem från Kista. Hahaha skoja, Egypten.
59. Äger du något märkesplagg? Tss, BARA märkesplagg..
60. Spelar du fotboll? Slutade med sådana fjolligheter i sjuan
61. Vem ringde du senast? "Farsaaan"
62. Är du homosexuell? Ja
63.Är det fint med killar som sminkar sig? Bara om dom är transvestiter
64. Är du allergisk mot något? Nepp
65.  Vad är du för stjärntecken? Vattuman. Så himla könsdiskriminerande.
66. Är du sexig? Nepp
67. Åker du slalom? Vad är slalom?
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? Lite gay kanske
69. Brukar du se på Idol? Inte om inte jag är med
70. Brukar du sjunga för dig själv? Ja
71. Hatar du någon? Ja, faktiskt
72. Har du kysst någon av samma kön? Nope, även fast jag skrev att jag var homosexuell
73. Vilka hemsidor är du medlem på? Facebook, blogg, match.com
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? Nee
75. Vilken är kontakt nummer 20 i din mobil och vad har ni för kontakt? Yoella, min teammate i basketbaollen! :D
76. Har du varit på en festival? Jaaadå, Hamnfestivalen i Enköping!
77. Har du någon brevvän? Neee
78. Har du onanerat idag? Inte än :)
79. Vem kramade du senast? greeta
80. Har du haft sex på en skoltoalett? Har en skoltoalett haft sex?
81. Var den här listan rolig? Nej men det kompletterar jag upp... Nja. Tveksamt
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? Oändligt! Fast det tycker inte mamma
83. Cola eller fanta? Fanta eller Cola?
84. Är du vidskeplig? Njaa
85. Vilken dialekt är fulast? Ingen! Dialekt rockar!
86. Vad ska du göra i sommar? Ingenting
87. Filmtips? Kronjuvelerna. The guardian, Twilight... Heh
88. Vad är det för väder ute? Molnigt. Stjärnigt. Mörkt.
89. Vilka hårfärger har du haft? Hahah, nästan blond, nästan svarthårig och bara väldigt... Brunt
90. Har du vunnit en tävling någon gång? Jadå
91. Har du sett ett stjärnfall någon gång?  Jadå
92. Vilken är kontakt nummer 27 i din mobil och vad har ni för kontakt? Haha! Anna Ringberg :D Min kååmpiz!

93. Vem pratar du med på msn nu? Msn är såååå 2009
94. Är det fint med gladiatorskor? Yadå
95. Är du brun? Inte speciellt
96. Vilken färg har stolen du sitter i ? Det är en soffa. Och den är svart. You rasist bastard.
97. Har du webbkamera? Jepp. Fast den på denna dator är typ sönder
98. Säger man kex eller chex? Står du här och smular?
99. Har du varit ärlig när du har gjort denna listan? Ja
100. Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? Jävligt lång tid

Det är nu jag ska lägga in en fin normal bild på mig också va? Jodå, jag tror nog det! Here you go!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0