En jävla massa bilder

Jag har en mapp på datorn som heter "ANNAT RANDOM". Där förvarar jag bilder jag sparar för att lägga upp på bloggen, mina hemmagjorda paintbilder osv. osv. Att kolla igenom den mappen får mig verkligen att fråga mig själv vad min blogg egentligen handlar om. Jag lägger upp en liten "ANNAT RANDOM"-mix.
Den här är i för sig bara logisk
Jag har en känsla av att jag konverserade med mig själv där
Jahapp
Här är ett försök till min autograf.. Ett tag där trodde jag nästan ni gillade mig
Tjennnnnaaa
"BERTOJAG.jpg" 
Jag skrämmer mig själv här. Jag är rädd. Rädda mig Bert
Hahaha, kommer ihåg att jag snackade om folk som gör saker mycket större än vad dem egentligen är. Sedan visade jag med denna exemplariska bilden.
Hahaha, försökte få bruna ögon med photoshop.. Köper nog linser nästa gång
Jag som en sushi. Sen kan man ju undra varför.
Åh, en bildlektion i trå. Jag fick G i bild :)
:) Första gången jag fått vara den kvinnliga och rosa!
Hahaha den här är iofs rolig!
Heheheee, Jonas mästerverk :]
"I'm a unitard"
Wtf...
Jag som ninja. Det passar mig.
Hah! Mitt och Ericas barn [:
That's just creepy
Öh..
Här är min förklaring på att Iphones håller på att ta över världen
Oj. Vad torr
Jag och Emma hade "Gilla detta så skriver jag något fult till Emma Rösund" statusar om varandra. Men som ni ser så blev vi sams. Lol..
Hänger bara.
Hahahahaha.
What the...
:)
Har en känsla av att jag skulle berätta om min hund här
Självmordsbenägen? Kommer inte ihåg..
Bifff
Det här är oroväckande
Här försöker jag få fram hur fult mitt namn är
Här har jag en känsla av att jag var arg, men jag vet inte. Bara en känsla.
Här gjorde jag mig till en medlem i familjen Simpson.
'
Här... Jag har fan ingen aning
I got so many looks !
It's funny because it's true.. Åh, hade en "jätte"rolig bild på hästpolo, jag hade paintat ihop massa hästhuvud i en pool. Men den är borta..
Stackars mina barn
That's just creepy too
Den här bilden heter "Manfred" :)
Comhem katten ♥
Man ville ju ha ett avslut med intryck

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0