WAHO

Så! Idag då? Eller, vilket nu blir igår. Så åkte jag ju till Tina och hennes man i Jakobsberg. Dem bor riktigt mysigt där faktiskt, lite sommarstuge-känsla men ändå nära till allt. Inte som Åkersberga direkt.
Vi cyklade till nåt badställe, och tro det eller ej, men jag tog min bada-utomhus-2011-oskuld! Förutom poolen då. Haha. Badade tydligen i Mälaren denna gång. Sweeeet!
Annars så tränade jag lite med min coach. Hah, hur proffsigt låter inte det. Tina är alltså numera min lifecoach, låter rätt coolt! Okej, ska sluta tänka på hur det låter.
.
Det känns bra. Jag menar, jag har länge tvekat på om jag verkligen tror på det där. Hur man ska träna upp sin mentalitet, lyssna på cd:s osv. Men jag menar, det kan ju bara hjälpa. Så jag tror på det. Vi har börjat med att sätta ett mål, målet var redan givet. Skulle inte kunna tänka mig något annat. Det är det här jag behöver, och det är nog skönt att få hjälp. Jag behöver nog någon som vägleder mig. Men nu droppar vi det för min dator dör om tre minuter. Slänger in dessa få bilder jag har från idag!
Stället som tog min oskuld
Tina hahahah :] Hon fattade inte att jag hade framkameran på..
På väg hem från bussen. Vet inte varför jag tog den där bilden.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0