ALOOOHA !

Måste tejpa min tå. Nageln har gått av. Aj. Tjillar vid syrrans dator, hon leavade den när hon drog till Luleå, hon ska bada isvak imorgon. BRRRRR. En tyst minut.
1 7 2 6 3 8 4 9 5.. Osv.
Tränade distriktsträningen idag, den är verkligen oplacerad! Mitt i Solsidan. Inte för att jag kollar, men jag är en människa med massvis utav empati och medkänsla. Som för övrigt är samma sak.
Nu ska jag byta till min dator för att börja ladda ner säsong 4 av OC!
Hasta luego!
XOXO The one and only, YEAHHH!

Kommentarer
Postat av: Haakonsigrid

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-09-13 @ 11:12:30
URL: http://haakonsigrid.blogh2o.com

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0