Det här med kategorier..

Tog bort kategorin "Dagens I-landsproblem", helt jävla värdelös kategori. Varför skapade jag den ens? Uttråkad eller? Japp.
Men! Borde skaffa kategorier. Vore ju trevligt att ha någon slags organisation. Men vad skulle det vara?
Jag menar, jag har inga vanor eller traditioner här i bloggen. Det är bara improvisation och värdelöst guld alltihop.
Kanske skulle ha en med inlägg det är videos i? Alltså då bara youtube videos typ. Öppen för förslag som ni märker.
En kategori med dagens outfit? Men Titti! Vilket förskräckligt förslag, jag gör inte ens sådana ju!
En kategori med citat! Helt klart. Den var rätt bra. Slänger ju ur mig sådana saker ibland.
Sen kanske en liten Rimstuga-kategori. Känner ju för sådant också ibland.
Kanske även en slags "Gamla godingar"-kategori där man kan finna nostalgin inom sig.
Sen om det går, så ska jag döpa om "Allmänt" till "Ren skit" eller något sådant. Klatchigt.
Nu bjuder jag på lite ögongodis från dagens spanskalektion.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0