När jag blir ännu större

Jag har undrat hela livet. Vad är min talang? Vad kommer det att bli av mig?
Jag är varken musikalisk, artistisk och jag har ju inte direkt några gener man vill hänga i julgranen. Mest psykiska sjukdomar, alkoholism och fetma. Men det sägs ju att vi alla är unika, och att vi alla kommer bli något. Arbeta på Ullared, uteliggare eller kanske skoförsäljare? Allt kräver talang. För att bli skoförsäljare måste man nog ha ett mindre bra fungerande luktsinne kan jag tänka mig. Ska man bli uteliggare bör man ha en liiten, liten känsla för dragspel.
Har hört att en film med mongolider ska bli en riktig hit också. Låter lovande för min framtid.
Ärligt talat så har jag ingen aning om vart jag ville komma.
Skulle skriva en text till bilden nedan men det blev inte riktigt passande.
När jag var liten ville jag bli en bläckfisk när jag blev stor. Håller nog fast vid det.
Fatta grejen... Åtta armar !
Helt opassande

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0