8 Mars 2011

Åh! Jag älskar att planera helgen såhär tidigt i veckan, att ha något att se fram emot gör verkligen att man står ut. Som min ena mentor så fint uttryckte sig igår, "Det är lättare att kämpa när man ser ljus i slutet av tunneln".
Ojojoj, så... Åh där skulle jag slå till med ett klatchigt ord men ordförrådet var för litet.
Aja, grejen var väl att jag på fredag ska leka fruktsallad med Madde och på lördag hänga hos Pontus och tro att man är poppis. Update: Inte hänga hos Pontus, hänga någonstans. ÅC kanske (Åkersberga centrum, kom på förkortningen nu). Fast jag drev bara. Skulle aldrig hänga i ÅC. 2 cool 4 ÅC. Okej det går för långt. Punto. (Punkt på spanska).
Typ så! Ooooh min bror har sett 127 timmar, that's my man! Den var sevärd, antog det! Får la vara lite olaglig när den har kommit ombord.
Hascha inte kompisar så hörs vi!
Här är jag nu. Låtsas ha vita tänder, men egentligen är det bara ett tuggummi.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0