Bara för attttttttttttt

Dampdampdampdampdampdampdampdampdampdampadmpdmpampadmapmdpadsdmapmpadfmcaskxd jgfnklgfANKWLFVIKLM,Waqk.
Tjena. Kul att man var uppe tidigare än jag skulle om jag skulle till skolan. Yep. Vaken sedan sju imorse. Borde plugga idag, men no way, ska spendera dagen åt att tycka synd om mig själv. Och äta glass. Livet som sjuk. Det låter rätt gött, men ärligt talat skulle jag faktiskt hellre vara i skolan. Jag menar, jag hade bara torsdag och fredag men nu missar jag ju hela faakkking helgen. Ska hem till pappa också och tjafsa om att han ska ge mig fakkking pengar till ett fakkking gymkort. Oj, biff1 kommer igång. Whooo.
För att se det från den ljusa sidan sååå... Nu ska jag äta glass och kolla på Just go with it! WOPIDO

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0