Happ

Jisses, ryck upp dig kvinna! Så, hur har eran dag varit? Som att den ens har börjat.
Jag och en vän diskuterade här om dagen, ni vet den klassiska "Pinsam-tystnad=ta-upp-mobilen"-räddningen? Jo, men om man pratar i telefonen då? Alltså, det blir pinsamt i telefonen! Vad gör man? Tar upp gameboyet?
Oh. Nej. Så uppenbart det blev nu.
Man kör ju en lagom dålig imitation av brus-ljudet, låtsas att mottagningen försvinner och lägger på.
Givevis. Den har jag ju själv räddat mig med. Från dissalinjen. Men det är en annan femma!
Nu börjar jag diskutera med mig själv igen. Vi avslutar med att jag lite vajert påpekar att jag diggar James Blunt, he's the real J.B! Lol.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0