Hon såg lockad ut tills "Jag":et

Annars såååå, sitter och kollar resor. I'm tellin' ya, jag skulle verkligen sitta som ett smäck i en reklamfilm. Inte för min otroligt charmiga charmighet (se ironin, för guds skull), utan för min förmåga att övertala folk.
Som att det vore svårt gällande en resa... Sry ska sluta ta åt mig ära.
"Maaaammaaaaaaaa, kolla på detta... Vore inte det underbart? Strålande värme, ta ett dopp i poolen, känslan av att vara utomlands, ligga på stranden, svalka sig med en gó glass, påträngande turkar, äckliga småkryp, sand innanför brallorna, förgiftad mat och... Jag"
Ni ser, jag kan verkligen få saker och ting att låta som bäst!
Nämen vi överväger faktiskt detta ställe på riktigt. Mallorca.
Tror ni att det blir av? Det tror inte jag. Crap!

HELT JÄVLA SERIÖST!!!!! TROR NI INTE RESAN TAR SLUT?! VAD FAN?!!?!?!?!?!?!? UNDER TIDEN JAG SITTER OCH KOLLAR PÅ DEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0