JUSTE, jag hade en lista en gång

Dag 24 – Det här får mig att gråta
Var tvungen att ta denna, bara för att jag tänkte på det. Jag gråter verkligen oftast för ingenting. Jag är, typ, väldigt, känslig, och det irriterar nog mig mer än någon annan. Så blir jag arg på mig så blir jag arg istället.
Apropå arg så är jag arg nu. Pappa tvingar mig att inte komma dit även fast jag vill, han vägrar avstå från att dricka för att hämta mig imorgon, jävla alkis, dra till centrum och häng med Lassevakt vafaaaan. Nämen sryrå.
PRECIS DET HÄR JAG MENAR! Skitsvårt att inte blanda in för mycket feeelings and privatestuff! Kanske bara jag som är cp.. Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh wait, där har vi det ju


Åhh ärligt det här är typ min favoritbild

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0