Min dag! Hur var eran? Don't caaare..

Engelska nationella imorse gick galant. Mumlande engelskmän i målbrottet som försöker få ut något slags ljud ur käften, är det det som kallas engelska? Sedan läsningen. Muy intressanto berättelse om folk som är ute och jagar lejon, sjukt insatt. Och så lite hårdrock också, helt min smak. Kan allt.
Galant som sagt var. Strålande rent ut sagt. Fantastiskt!
För att se det från en ännu ljusare sida så fick vi i alla fall en lång sooolig håltimme där jag förgäves kunde bättra på min bränna som helt enkelt bara inte vill visa sig. Sedan softboll på idrotten, rätt soft faktiskt.
För att inte tala om slutklämmen på denna dag - gymmet med Klara. Otippat va? Men jag lovar, det är sant! I tre fakking timmar! Hon hade en buss att vänta på, så vi ba' körde. Lät bilringarna fladdra fritt på löpbandet, lökade omkring och lät folk lukta på oss. Folk blev höga kan jag lova. Höga på våra armhålor.
Att definiera lökar...
Nej jag är inte lesbisk, det var google som arbetade

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0