Never say never är ju ett gött motto också

Det är inte förns nu man inser hur stor han faktiskt är. Hans film drog in mer än Michael Jacksons, han sålde som jag uppfattade det enligt filmen slut Madison square garden på 22 minuter, vilket låter ologiskt men jag vet inte, snabbare än någonting annat i alla fall och han har nog världens största skara fans, alltså, ja, ni fattar grejen. Han är enorm även om man inte vill inse det. Fan, 16 år, det är ju faktiskt helt galet.
Indeed om att jag också tyckt han är asgay, hans fjolliga röst i början och allt. Men han blir bättre och bättre, faktiskt. Han börjar bli man! Och sen så är han ju bara så jäkla känd. Att hata honom är bara en "grej", visst det kan vara roligt, dra dryga kommentarer, det gör jag med, men egentligen hatar jag honom inte. Jag lyssnar inte på hans musik direkt, men jag diggar honom stenhårt ändå. Han har viljan att lyckas om något. Så är han rolig faktiskt, det var lite komedi i det hela. Och lite crymoments. Naturligt. Jag ska sluta skriva.
Just see that freakin' movie.

Hahaha han var ju gullig som liten, eller, han är fan fortfarande liten, men ni fattar grejen

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0