And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Jag känner mig djup. Borde verkligen plugga, men ligger och funderar på livets alla gåtor istället. Hur kommer det sig att livet är så jävla orättvist? Arhg. Vissa mår dåligt över att behöva välja medan vissa inte har något att välja bland. Vissa mår bra. Men det verkar fan inte vara många av det jag sett. Men så har ju inte jag sett så himla mycket heller.
"Många skulle ha det bra om inte andra hade det bättre" - så jäkla sant. Hur kommer det sig att man alltid jämför sig med det som är bättre? Ungefär som att tvinga sig själv till att må dåligt. Att jämföra över huvudtaget är dumt, det är därför jag gör det hela tiden.
Varför fokuserar man på de tider man mår som sämst mer än man uppskattar de tider man mår som bäst? Visst är det så? Jag säger nu inte att jag mår dåligt eller något, absolut inte! Bara funderar.
Nä, nu ska jag plugga lite till.
Vi slänger in ett bra citat + bild.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0