DOOKTIG FLIKA

Har suttit och lekt med våran film i Movie maker, jag blir bättre och bättre! Till skillnad från innan då jag inte kunde ett skit i alla fall. Kul med ett roligt skolarbete som omväxling!
Filmen kommer att bli strålande, saknas dock några scener osv.
Okej, SÅ bra kanske den inte bli. Ha inte för höga förväntningar. Lovar att lägga in den när den är klar.
Wellwell, nu ska jag röra mig mot sängen. Slänger in två bilder från inspelningarna! Har inte tid med fler. Hehehe. ZÅVA !
Tror Maja håller upp en glass ovanför kameran som Sara fått syn på. Jag har bara inte sett den än.
Hey, vem kan se mest retarded ut?
Hoppas verkligen jag gör den där minen med flit. Blir rädd annars. Jag bör nog bli rädd.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0