I shouldn't

Nu utmanar jag ödet rejält. Men ibland måste gränserna upphävas, det är trots allt ett fritt land med yttrandefrihet vi lever i.
Det brister på mina föräldrar. Det har varit "pappahelg" så jag har varit hos pappa, det är nu söndagkväll och enligt rutinerna ska jag till mamma. Ibland skjutsar pappa över mig, ibland hämtar mamma mig.
Pappa har förr skippat att dricka fram tills att han skjutsat över mig, men på senaste tiden kan han inte ens hålla sig så länge. Ja, han dricker varenda jävla dag. Så jag ringde mamma och bad henne hämta mig. Pappa och mamma har nämligen inte sagt ett ord till varandra sen dem skiljdes 2004, så vi har fått leverera orden mellan dem. Mamma vägrar hämta mig av någon outgrundlig anledning. Därför stannar jag tills imorgon. Det gör visserligen inte mig något, jag har inget emot att vara hos pappa, oftast. Jag är bara så jävla trött på att bli straffad av deras relation. Så jävla trött på dem båda.
Fan, vad jag kan vara död nu. Men en sten har lättat från mitt hjärta av att skriva det här, samtidigt som en ny landat pga att jag publicerar den. Har dock inte ens skrivit hälften. Detta är så mycket jag vågar mig på. Men, fan, värt. Så jävla less.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0