"Så mycket bättre"

Nu sitter jag här och skriver detta i all hast. Känner mig stressad. Vet inte riktigt varför, mest bara att jag borde gå och lägga mig, men som att jag någonsin brytt mig om det egentligen.
Jaja, tänkte mest säga att vi ska på skolbio imorgon. Så att alla som inte går i min skola kan bli avundsjuka. I och för sig känns det som att alla som läser detta går i min skola. Jahapp, där ägde jag mig själv. Ägd.
Vi ska se "Så mycket bättre" enligt våran svenskavikarie, men jag hittar ingen film som heter så på google. Och kom igen, det är google. Det mest pålitliga genom alla tider. Fast det kan ju vara jag som är dålig, ganska troligt till och med.
Okej, ska sluta stjäla eran tid. Ta en titt på denna mobbade bild jag hittade sedan kan ni sticka och brinna.
Don't drink and drive
Alltså. Jag slutar aldrig hitta sådana här bilder på min dator. Vart kommer alla ifrån?!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0