"SVAR PÅ TAL" Hahaha så proffsig, så proffsig...

Haha justja! Detta måste jag ju skriva. Fick en väldigt... Ärlig kommentar häromdagen! (Är det en sammanskrivning? Heter det ens sammanskrivning?).
Känner mig nästan som alla proffsbloggare som får dessa kommentarer dagligen. Det roliga är att, jag tycker verkligen det är så ironiskt! För han har ju verkligen 100% rätt, det är inte direkt så att jag tänker förneka det.
Varför bloggar man egentligen? Miljontals gör det, så någon poäng borde det ju finnas. Jag gör det nog mest av rutin, och jag tycker det är roligt att skriva. Svenska har alltid varit mitt favoritämne (tills jag fick Kitty hahahaha, hon förstörde svenskan för mig). Att jag lägger upp bilder är väl för att jag ska hålla kvar läsare, sen är det väl en annan poäng att bilder på mig egentligen borde skrämma iväg folk till andra länder.
Bonusen: Det kommer vara så sjukt kul att kunna läsa detta om några år!!!!!
Felix om (detta inlägg)
Varför i hela friden skriver du massa onödig skit och lägger upp bilder på dig själv? Kräver du verkligen så mycket uppmärksamhet?


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0