Don't even bother

Att hitta gamla saker får mig alltid att sakna. Hittade min gamla playbook, mitt MIP kuvert med presentkort i (most improved player) och en gammal baskettidning. Dessa är alltså från när jag spelade i BT Ållstars/Bollstanäs (i princip samma lag). Saknar det himla mycket faktiskt. Det har absolut inget med mitt nuvarande lag att göra! Älskar Tureberg också, men bt/bsk var min topp.
Känslan av att gå vidare i USM, att spela Scania (typ NM), att ta hem en riktigt viktig vinst, att ge allt och lite till för att visa att dem gjorde rätt i att bjuda in mig, att släppa allt när man gick in på planen. Sen får man alltid ta det dåliga med det bra, förluster och besvikelse av sig själv, men det kompletterades alltid upp med något så mycket bättre.
.
Jag har en förmåga att alltid minnas saker mycket bättre än dem faktiskt var.
Men det här kommer alltid att vara bra minnen, visst var det många dalar nedåt, men jag har rätt i att det alltid kompletterades upp.
Det var två bra år. Jag tror det tajmade väldigt bra också, basketen hjälpte mig igenom två tuffa år.
Jag vet inte vad jag ville få ut riktigt. Kanske försöker få ut saknaden för att slippa ha den i mig. Men det är fina minnen nu som jag alltid kommer att bära med mig. Nu skapar vi nya!


Kommer ihåg det så väl

Kommentarer
Postat av: yoeeey

Titti! Börjar typ gråta när jag läste det där! Saknar alla BTÅ tider så himla mycket <3 saknar laget...och dig lite grann hihhii.



AS BRA BLOGG behöver jag knappast säga (men nu sa jag det ändå). exremt underhållande :D

2011-11-23 @ 13:02:50
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har haft en trevlig onsdag :)

2011-11-23 @ 18:18:35
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Sandrasa

Köper du ny nyårs/julklänning varje år?

Har du hittat någon än? annars finns tips på bloggen =D

2011-11-23 @ 20:01:45
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0