Förstår Björn Gustafsson nu!

Okej! Förflyttar mig till nästa steg. Känner att jag borde förklara mitt lilla "kärlek till Norge"-inlägg.
Jag läste denna artikel på aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13906984.ab.
Här är inledningen på artikeln:

Sandra var 11 år när hennes mamma misstänks ha sålt henne första gången till en man som våldtog och misshandlade henne.

Nu är hon 14 och Migrationsverket har beslutat att utvisa henne ensam till Rumänien, där hon riskerar att säljas igen.

– Mina släktingar kommer att hitta mig och göra om det, säger hon.


Japp, älskade Sverige! Skicka tillbaks henne?! SKICKA TILLBAKS HENNE?     Really?!

Sen läste jag något om att hon var i Norge och hade det bra, typ. Så då stärktes mina känslor för Norge lite. Gillar Jens Stoltenberg så mycket också. Sett massa tal, intervjuer och klipp med honom och läst om hur älskad han är. Jag gillar honom. Reinfeldt kan slänga sig i väggen. Mehehe.

Kommer ihåg också hur avskrämda alla blev från Norge när all uppståndelse kring Breivik kom omkring, men hur tvärtom jag blev. Det var där jag började digga Norge. Sättet dom behandlade allting på. Jag tycke det var så beundransvärt.

Men! Dags att sluta avguda Norge.

Öh. Hejdå!

 

Och så har dom ju fiolnissen också! För att inte glömma liksom!

 


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0