GUD

Har ni tänkt på att man ofta ser tillbaka på saker och ting som mycket bättre än dom egentligen var?
När jag hittar låtar och bilder från förra året så blir jag helt nostalgisk och tänker att "åååhh, vad härligt :')". Men som att jag inte hatade förra året hur jävla mycket som helst? Vad fan. Jag hatade förra året. Jag älskar det här året. Om man nu ska använda starka ord. Ändå så blir jag som att jag saknade det.
Precis som fjortisåren, jag hatade det så himla mycket. Jag var på väg att byta skola i sjuan för att jag lackade på all falsk skit. Ändå ser jag tillbaka på det som att det var det bästa som hänt mig.
Nä, jag förstår inte. Visst är det väl vissa saker man saknar ändå, men herregud, överdriv inte vaaaa!
NAWWW FÖRRA ÅRET HIHOH ♥
Hehehehe fuck it
Heh

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0