HEHE :P

Sitter och lyssnar på lanlåten, och då kan man ju fråga sig, varför? Ja, det är en jävligt bra fråga. Har ingen som helst aning. Jag vill ha lan idag, jag vill ha lan imorn, jag vill ha lan varenda daag, hela, året om! Osv.
Sådär, nu bytte jag. SOMEONE LIKE YOOOOOOOUUUU.
Nu måste jag gå och laga mat. Eta lite gran innan trening. Sen måste jag plugga datakunskap också, prov på excel imorgon. Vi har fått "plugga hemma" varenda lektion så ni kan ju gissa hur mycket jag pluggat.
Dock har katten lagt bo på mig.
Det är alltså katten som ligger där framför.
Alltså, börjar fundera på om jag är vindögd? Ser typ ut lite som de när man kollar på bilder :P

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0