I am the champion, my frieeend

Okej! Nu har jag liiite tid i alla fall! Ska ner till centrum och möta Nadja strax, men det tar vi sen.
Först och främst ska jag dra gårdagens historia.
Jag och Madde rullade till Åkersberga centrum för att se RMK i bibblan. Kul grej, liksom. Han är mycket minnen för mig. Jag var besatt av Talang det året han var med (2007? Kanske?). Hejade på honom så himla mycket, och dem kom ju två i alla fall.
När vi kom fram till bibblan så var det kanske 4 andra ungdomar där. Resterande var tanter som jobbade på bibblan och som förgäves försökte få igång alla tio personer som stod där. Svängde på höfterna och klappade händerna.
Wellwell, dem var la bra iaf och sjukt skön är han. Efteråt skojade jag och Madde om att jag skulle gå fram och säga lite kaxigt "Ville bara säga aatt.. Jag vann över dig på wordfeud" (jag gjorde faktiskt det, helt ärligt!). Sen blev det plötsligt inget skämt utan jag gick faktiskt fram och sa det. Då kontrade han plötsligt med "Var det för att jag resigna eller vann du faktiskt?" Då blev jag plötsligt osäker... Han resignade väl inte? Eller? Oj det vore pinsamt. Nää, det gjorde han nog inte. Så det som kom ut var väl "Näääe.. Jag tror inte det!". Haha, han kan ju inte bara ställa mig mot väggen sådär. Så han frågade vad jag hette, "tittiandersson". Och därja, jorå, han ljög säkert men det skiter jag i, "Aaamen du var fan bra!" *skakar hand*. YES, I'm the champion. Ohja. Småpratar och kommer överens om en rematch. Så japp, nu är OMGÅNG #2 OON!
OCH JAG LEDEEER...
Fullt ös o Åkersbergas bibliotek (y)

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0