Medan eftermiddagen rullar förbi

Meh... Lite lågt. Nu är statistiken normal igen. Lovar att den typ laggar på igår och att jag inte alls hade 178... Lågt. LÄGRE ÄN FUCKING GLOCALNET. Ja, den reklamen har svetsat sig fast i mitt huvud för all framtid.
Annars såååå.... Sitter och lyssnar på stämningsfull musig. Adele - Someone like you. Förträffligt.
I väntan på att morgondagen ska invigas, då skall jag nämligen på basketträning för första gången på alldeles för länge. Jag har heller inget emot att fredagen snart visar sig, för då ska jag träffa Anna. Vi ska köpa Ben & Jerrys, men det har jag inte sagt till henne än. Så ska vi ha twilightmaraton också, så det kan ju inte gå fel.
Nu borde jag skriva något roligt så att mina läsare stannar kvar. Återkommer snart (fast det kommer inte bli kul).
Här är min katt och jag.
Jag börjar tveka starkt på om hon ens gillar mig.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0