Music is power

HAHA JÄKLAR!!!!!! Det här kommer att bli fullständigt obegripligt.
Men wow. Jag har aldrig riktigt tänkt efter på hur musik verkligen kan föra en tillbaka till tidpunkter i livet. WOW. Vilken POWER! Till exempel gamla Danny Saucedo-låtar, det var innan jag blev fjortis. Drogkampen-året! Den tiden. Eller Måns Zelmerlöws "Hold on", jag var helt besatt av den ett tag. När jag var en liten sorglig tönt :'). (Vadå? Gillar du den fortfarande?) Men nej, jag gillar den inte nu.. -.-
Eller Justin Timberlake - Summer Love, DEN är fjortistider i dess renaste form! Härliga, härliga fjortistider. Som mina "vänner" sitter och hånar och skrattar åt varje rast...
Sen finns det ju så galet mycket mer musik. Men det skall vi icke gå in på.
Jag tycker i alla fall att jag var söt

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0