BASKETBALL

Wow! En gammal coach till när vi var "BT Ållstars" (sm-satsning av bollstanäs, tureberg, åkersberga, därav namnet) ringde imorse och erbjöd mig att spela med Turebergs U18. Hallå! Det är ju jättelockande! Det verkar vara precis vad jag vill ha. Sådär lagom.
Haha, har ju faktiskt spelat en match med Tureberg! Blev inlånad för en match bara, rätt kul!
Men, allting har ju såklart en hake. Det kan ju inte bara vara lätt! Det är i nämligen sollentuna, rotebrohallen. Och Åkersberga är ju inte det lättaste att ta sig från. Träningarna slutar 22 och det tar minst en och en halv timme dit/hem. Kommer komma hem tidigast halv tolv varje tisdag och torsdag. Smått jobbigt. Smått tråkigt att pendla tre timmar två dagar i veckan helt lonely också.
Mammor ska ju alltid ha svar på allt, eller hur? Ska nog ta och ringa mamma minsann.
Jag trodde jag hade gett upp basketen, men jag är nog inte riktigt redo för det. Det här ska lösa sig.
Då min vanliga dator är sönder är det här den bästa bilden på BT Ållstars jag hittade haha. Men det får funka!
Härliga tider :')

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0