Ett grattis idag igen!

Idag fyller min bror Tommy hela... 22? 23? 22.. Nääe 23 år måste det vara! Så jag tycker vi hyllar honom.
Hurra!
Sådär. Då har vi det gjort.
Brodern jag sett upp till hela mitt liv. Jag har haft den här diskussionen förr. Det är något alldeles speciellt med storebröder. Alla ni som har en förstår vad jag menar. Kommer fortfarande ihåg hur glad jag blev när hans kompisar kallade mig "lill-tommy" när jag var liten. Nu skulle jag mest ta det som en kränkning mot mina förgäves försök att försöka vara tjej, men då, då var det fjärilar i magen av lycka.
Därmed snor (apropå att vara förkyld liksom) jag en bild tagen av hans flickvän. Jag valde den med snyggast ansiktsuttryck, tänkte att vi skulle se likare ut då.
Så här är Tommy, är vi lika?
Min skäggväxt går iaf bättre är hans

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0