FREE WILLY

NEJ MEN VET NI VAD! Jag såg precis Rebecca lägga upp på Instagram att hon precis sett första Rädda Willy filmen.
OCH VET NI VAD! Jag har inte sett någon Rädda Willy film. Vad är jag för människa egentligen? Är jag ens en människa? Det är ju värre än att jag inte sett Star Wars och Sagan om ringen (försökte kolla men blev så sjukt uttråkad). Vem bryr sig om dessa filmer, NÄR MAN INTE SETT RÄDDA WILLY.
Vet ju inte ens vem som är vem. Willy skulle lika gärna kunna vara människan för mig. Tänka sig va? En delfin (späckhuggare? w/e) som ska rädda en människa!
Dock så på grund av min enorma kapacitet av intelligens har jag med logiskt tänkande listat ut att Willy är delfinen/späckhuggaren.


Han ser så söt ut. Willy alltså... Elleeeeer?
Skoja, dom är söta båda två.
Willy ser dock ut att behöva tandställning han med, eller ska det se ut sådär?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0