Grattis! Ta den, jag vill ändå inte ha

Ni vet hur föräldrar alltid önskar sig "snälla barn" i julklapp, presenter osv.? Jag har länge funderat på att slå in mig i en kartong för att sedan låta dom öppna mig på den stora dagen. Tänk vad billigt och bra! Men sen insåg jag att det inte funkade. Kanske om dom hade tatt bort "snälla" framför "barn". För det andra så kändes det lite elakt. Jag tror inte dom hade speciellt glada av att få mig. Med tanke på att dom inte blev speciellt glada första gången dom fick mig, liksom. Nejnej, jag var inte "oplanerad", jag var en olyckshändelse.
Jag skulle nog bli en sådan där present som man låtsas bli glad över, sen ger bort i present till någon man inte gillar. En kedjepresent. En kedjetitti.
Åh herregud. Inte ens jag hade blivit glad.
Vem gillar att få jigsaw i julklapp liksom?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0