Jag är feg och klantig helt enkelt

Det var massa saker jag skulle göra idag. Ringa tandläkaren först och främst! Men jag vågar inte. Tandläkare är läskiga. Och FAAAAN jag har inte använt G#O"!%)=%"=!%)R!"=#`%(½"gummisnoddarna. HELVETE.
Sen skulle jag ringa cpförsäkringsbolaget och fråga vart jag kan lämna in min dator :'/ Vågar inte ringa dit heller hahaha. Så skulle jag kolla mitt bankomatkort, måste checka om jag verkligen är helt pank. Ganska säker på det dock. Borden även fixa så att försäkringen på mitt busskort gäller, hehe. Lär ju typ tappa det.
Haha och så ska jag tvätta i tvättmaskinen jag tog sönder som nu funkar. Visade sig att ett hårspänne hade stoppat systemet. Wops. Nu måste vi lämna tillbaka den nya vi köpte. Hahaha.
Okej. Hejdå.
Jag och Malin på promenix

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0