Livet är hårt

Hahahaha, shit. Jag är jävligt cool. Jag och Kenza hade samma klädsmak när vi var små! Hon har ju fått precis för årets modeblogg och grejer, borde inte det betyda att jag har JÄVLIGT bra klädsmak? Det gör nog det.
Och nu tänker jag vara dummare än jag har koll på mode, okej, dummare än jag inte har koll på mode. Jävligt dum helt enkelt. Lägger in en bild på mig bredvid en bild på Kenza. Smart drag Titti! Bredvid Sveriges troligtvis snyggaste kvinna. Wellwell.


Hahahahah orkar inte mina tofsar, WTF MAMMA?
Tror dock jag var lite yngre än Kenza när jag bar den, även om jag säkert var längre (LOL). Hahah åh, hon är jobbigt snygg. Det kräver en del självOrespekt för att lägga upp det här. Men sådan är jag. Respektera sig själv är överskattat!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0