MAKE IT A LIST, ... HIST, KIST, BIST.. Whatever

Jepp, nu kör vi en lista. Ni kommer ihåg det där om att det skadar mitt psyke att vara sjuk. Ja, här är ju nästan ett slags bevis. Nejdå, det är inget fel på listor. Som en bra Plan B liksom. Okej. Whatever.
Snodde denna av Sandra (som förövrigt har ett otroligt klatschigt bloggnamn, klicka på "Sandra"!)
Så, thaaaank u!

VEM

Vem är i rummet med dig? Mamma! Jisses, vad jag är populär
Vem fick du senaste sms av? Turebergs coach haha, det bara kryllar av vänner kring mig!
Vem tänker du på nu? Tjejen på russinpaketen, hon verkar så jävla skön asså
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma! Det bara skriker socialitet om mig va?
Vems hus var du senast i? Här. Mitt. Nu, jag är här nu. I mitt (mammas iofs) hus.
Vem önskar du var med dig nu? Tjejen på russinpaketen
Vem är din favoritsläkting? Teddy. Eller vi kanske inte är släkt iofs? Måste bli tjejen på russinpaketen i så fall

VAR

Var är din mobiltelefon? I mammas klor. Läskigt
Var handlar du mest? Ica
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Av Åkersberga Basket (skänk kläder till dom fattiga)
Var åkte du senast bil? Måste varit från pappa till mamma förra helgen! Om nu pappas bil kan kallas bil, är mer såhär

Pappas bil

VAD

Vad åt du senast? ... Glass
Vad drack du senast? Saft. Riktiga män dricker saft.
Vad är det för färg på dina byxor just nu? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Min strumpa som ligger på bordet. Det var hål vid tån och jag fick damp. Därav placeringen på bordet.
Vad har du på fötterna? Strumpa på ena och ingenting på den andra. 
Vad är din favorit färg? Svart. Annars turkost. Orange är ganska häftigt också.
Vilken film såg du senast? I am number four
Vad hör du just nu? Min hunds snarkande (ja, på riktigt, han snarkar)

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Yep! Tro det eller ej, en gång i tiden hade jag vänner :')
Hånglat på en bio? Nope
Hånglat i skogen? Naae
Tyckt att din kusin är het? Haha, lite creepy, så nääe
Sovit naken? Nope
Kört över hastighetengränsen? Cyklat över hastighetsgränsen!
Målat om ditt rum? Näe
Dansat framför en spegel? Nej, min självkänsla räcker inte riktigt så långt
Fått hicka? Mer än du kan räkna på dina båda händer! Om du inte har en jävla massa händer förstås
Dumpat någon? Hahaha, jo, inte helseriöst kanske men det räknas ändå.
Stulit pengar från en kompis? Hehe.... Nejdå! Heh............ Awkward
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Naäe
Varit i slagsmål? Näe, gav upp den karriären när jag förlorade mot hunden
Smugit ur ditt hus? Nä, bara ur Annas hus :) Haha härliga tider
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Jovars
Älskar eller saknar någon nu? Jodå


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0