P0wned

Sådär! Nu kan jag bli glad igen. Så, vart var vi? Ingenstans. Så vi börjar här.
Idag är många och ser den där "Veronica Maggio" (ingen aning om varför jag gjorde citattecken där). För egen smak tycker jag att hon är hemskt överskattad. Skulle egentligen gått med Madde (ingen dubbelmoral där inte), men dels så hade det nog inte blitt av och så blev ju jag sjuk. Vilket "sammanträffande"! (Nu gjorde jag citattecken igen, som att jag inte var sjuk på riktigt? Tro mig, det är jag, och ni vill inte ha bevis.)
Justja, jag kollade ju på film ju. Äh. Bloggen framför allt ♥
Skoja. Är nog inte ensam om att hata den här bloggen. Den är så himla beroendeframkallande hihi. ÅH! Ny header ju. Flashig bild på mig som posar, inklippt på ett cigarettpaket, och en text i stil med "TITTI DÖDAR". Eller bara, "VARNING, denna blogg är beroendeframkallande".
Okej. Borde nog lägga ner den höga självsäkerheten på bloggen. Dags att kolla på statistiken, den brukar krossas ganska brutalt då.
Nu går jag och kollar film igen. Det här blev inge kul.
You bastards.
Ser ni fingret? JA, för det är ganska svårt att missa!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0