Tjuvlyssnat

Tjej ~15 (pratar i mobil med sin kompis): Asså ja, bussen hade typ kört på en människa! Han var typ helt röd i ansiktet, helt blodig liksom! Helt sjukt! Jag tänkte liksom vadå; kommer jag att missa bussen nu eller…
(Det skulle kunnat vara jag...)
.
Pojke ~4 (till sin mamma ~30): Ska vi leka en lek? Den heter gissa färgen.
Mamman: Okej hur gör man då?
Pojken: Man gör så här: jag säger grön och då säger du krokodil.
Mamman: Okej du börjar.
Pojken: Den är grön och har vassa tänder…
Mamman: Är det en krokodil?
Pojken: Ja, hur visste du det?¨
.
Några barn ~10 ska lära sig vilka regler som gäller i ett stall.
Flicka 1: Man får inte springa, man får inte skrika…
Flicka 2: Man får inte skära halsen av hästarna!
.
Det är lunchrast och barnen pratar om allergier.
Pojke ~3: "Jag får inte dricka vanlig mjölk. Det måste vara alkoholfri mjölk"

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0