Dagens outfits

Så! Denna kväll har spenderats med att kolla igenom fem stora sopsäckar med gamla kläder som ska slängas. Skulle kolla igenom så att vi inte slängda något som inte ska slängas. Och då skippade jag ändå två påsar också.
Det var ganska kul. I början innan man tröttnade i alla fall. Det var väldigt nostalgiskt. Blev lite smålycklig.
Slänger in lite bilder istället.
Kommer ihåg den här tröj/jackan vad det nu är, man ser den inte ens. Whatever. Jag och Tessan (syster) hade likadana, haha. Mamma hade en period där hon ville att jag och Tessan skulle ha likadant av allt.
Jag ser ut som en spetsig svamp. Eller en häxa.
Hey, whatzup?
Kom igen, VEM i hela världen sätter på sig den där? Varför har vi den i en sopsäck hemma? Varför ser jag lycklig ut med den på mig?
Nu fattas bara hatten och brillorna
Ohhh, there they aaare! Jag ser ut som den skämmiga pappan på semestern
Aaaaw, ett tjugo år gammalt basketlinne typ! Innan Åkersberga basket hette Åkersberga basket, så hette det Berga basket. Så gammalt är det. Ledsen över spegelvändningen, jävla cameroid kamera.
En väldigt gammal sidenpyamas, väldigt fancy!
Här är ett sådant där nattlinne som lyser i mörkret! För det första så ser man inte att det lyser eftersom datorn lyser på den. #Fail. För det andra så, varför vill man ha ett nattlinne som lyser i mörkret?! Man ska ju förfan sova, och då ska det vara mörkt.
Jepp, har även varit fotbollsproffs i IFK Österåker dåra... Detta är visserligen min brors gamla tröja.. Men.. Ni fattar grejen. Jag har också spelat där.
Precis! Här ser ni. Detta är min gamla IFK tröja. Dock hade jag den en gång i skolan... Det var den sista gången jag bar den i mitt liv. Ja, förutom nyss då.
Vill ni höra om dagen som jag aldrig kommer att glömma? Det är en ganska kort historia faktiskt.
På denna bilden ser allt frid och fröjd ut. Men kom ihåg att den är spegelvänd. Mina initialer är ju faktiskt "TA". Och vart sitter initialerna tryckta? Jo, rätt på. Rätt på. Rätt på ratten. Tro mig, det var en dag jag sent glömmer.
Och jag vet inte varför jag gör en tumme upp och ser glad ut på bilden.
COCA COLA! Light iofs, men ändå. Sweeet!
Här... Jag vettefan
Här är min systers jacka jag råkade ta sönder. Klättrade upp på ett fotbollsmål och ramlade ner. Yuup. Sen tog jag den till syslöjden och försökte laga, men vi hade Gunilla som lärare. Så.. Ja, det säger ju sig självt. Det blev inte lagat.
iiily.jpg
Den här bilden är endast till min vän Anna. Kolla på tröjan Anna, kolla på tröjan ♥
Vi var så busiga på den tiden. :) (Lovar att hon inte läser det här, fan vad awkward. Får säga till henne att läsa.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha åååh, hur skulle jag kunna glömma? Och joho, titta! Jag läser :DDDD

2011-09-02 @ 09:52:04
URL: http://http:/9december.devote.se

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0