Yesterday was saturdaay

Puh! Vilken vecka! Dags att skryta. Denna vecka har jag alltså sett Daniel Adams-Ray, Petter, Veronica Maggio, Adam Tensta, Ulrik Munther, Jedward, Mohombi, Andreas Wijk, Andre Zuniga, MANGE MAKERS, Cimon, DennisM, Ana-Gina. Dom mindre coola hamnade på slutet. Efter Mange Makers alltså, för dom är jävligt coola. Därför fick dom en understrykning Haha, dom var faktiskt riktigt sköna på scen. Gårdagen var FANTASTISK! Jedward var också riktigt grymma, aldrig lyssnat på dom förut haha. Men vilken ENERGIIIIIIIIIII :D
Jag tror jag har bild på alla förutom Mohombi, Adam Tensta och DennisM (som att han ens räknas liksom), men dom är ändå inte viktiga.
ÅH, innan bilderna! Den här grejen då! Jag, Sandra och Maja vandrar in i Kista galleria, då tre killar frågar om vi kan lämna ett paket åt dom till deras kompis. Den innehåller en kostym för att dom ska ha en svensexa, men han får inte veta att det är från dem. Så vi går och lämnar det och säger att "Detta är en leverans till Jonas", hahaha, så sjukt awesome! Fast kostymen var ju torrast, typ en halmhatt och en kostym? Ba jaha. Kul. AJA. Bilder!
Hahaha vi ser verkligen insatta ut... Fast njae
Petter, Veronica Maggio och Daniel Adams-ray! Woooopido, det löser sig alltid..
w5rgr.jpg
Hahahaha världens stelaste bild med Andre Zuniga <3
ULLEEE
Ana-Gina var sådan där mellanaktsgrej. Hon är sjukt överskattad, astorr.
JEDWAAARD, hahaha söta
Andreas Wijk, tvekar på om jag någonsin sett snyggare. Ingen jättebra bild, menmen.
2vkyud.jpg
Majas skal :') Andreas Wijk som skrivit! Ett jävligt snyggt skal, alltså.
Cimon från Paradise hotel, inte för att jag kollade men man har ju koll. Höhö. Diggar honom endast för att han har talangen att skriva. Han kan konsten med ord.
Glömde jag nämna Titti? Hon var jävligt bra. Bäst, tror jag nog.
MANGE MAKEEEERS! Filmerna blev bättre, men lite stelt att man typ hör oss sjunga med.. Hah, det var sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0