Idag är jag torr

Nu tar vi en jävligt torr lista. Så att alla lär känna apan men apan känner ingen. Ja, jag är alltså en apa.
Ute- eller hemmakväll: 50/50. Hitta balans.
Salt eller sött: 50/50. Hitta balans. Lol.
Lyx eller budget: Budget
Sommar eller vinter: Sommar. Förutom julen, julen är bäst.
När är du Född: 28 Januari 1995
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisar & stor t-shirt
Favoritfilm: Harry Potter får det nog bli
Har du barn: Jag ÄR ett barn
Födelseort: Åkersberga
Smeknamn: Som att Titti inte är ett namn som är ett smeknamn typ 
Favoritfärg: Får nog bli svart, eller turkost, eller, wtf vem bryr sig.
Drömprins: Bra jävla fråga
Har du varit kär: Nej
Favoritlåt : Får nog bli Welcome to my life med Simple Plan just nu.
Maträtt: Ingen
FavoritResemål: Vet inte
Favoritblomma: Inte så insatt
Tycker inte om: Jävligt mycket :)
Senaste sjukhusvistelse: Var nog när jag opererade bort blindtarmen sommaren till femman
Favoritdricka: Vatten
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Riktigt jävla gayrosa (inte mitt val)
Vad gör du när du är uttråkad: Kollar film på datorn
Missbruk: Datorn, antagligen
Vän som bor längst från dig: Hur många vänner tror du jag har
Vad retar du dig mest på: Ytliga retards
Läggdags: När jag känner för't
Husdjur: Bästa hund och två katter
Syskon
: Mina två bästa systrar och min bästa bror.
Favoritpålägg: Ketchup. Skoja men inte fan vet jag.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Oj, något som hjälper stackarna i Afrika, så att mattanterna slipper tjata om det när man slänger maten.
Bästa bok du läst: Harry Potter/Twilight
Är du Internetberoende: Antagligen
Favoritparfym: Just nu den orangea escada
Gillar du snö: Jovars, ibland
När köpte du något åt dig själv sist: Det var ett bra tag sen
Vilken film såg du på bio senast: Bad teacher
Senaste köpta skiva: I trean kanske, som att jag kommer ihåg det
Favoritgodis: Choklad
Studier eller jobb: Får nog bli studier tror jag
Innerstad eller liten ort: Liten ort tror jag nog
Någonting jag tycker om med mig själv: Hm... Svår! Min blogg. Skoja. Kanske att jag nog innerst inne är ganska snäll ändå. Och är liiiiite liite smårolig om man känner mig. Eller? Lite i alla fall. Lite!
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Det mesta!
Detta är jag rädd för: Att bli mördad, haha
Tre saker jag vill ha varje dag: Tillgång till internet, tv och mobil.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Köra bil, sjunga och få en hundra vindruvor i munnen.
Detta tycker jag om att göra: ÅH orkar inte tänka, jobbig fråga
Detta vill jag göra just nu: Sova
Detta borde jag inte göra just nu: Det här
Bästa känslan: Att vara lycklig
Värsta känslan: Att vara riktigt jävla olycklig
Något jag vill ha i present: Ingenting
Detta har jag på mig just nu: mjukisar och t-shirt
Favoritkläder: mjukiskläder hemma/jeans annars
Stjärntecken: Vattuman (lagom förnedrande då man blivit kallad man ett antal gånger)
Färgen på mina ögon: Blåa

Önskar jag var bättre på: Att skriva
Dagens dryck: Saft
Senaste saken du köpte: Vet inte, varit pank ett tag nu
Senaste sak du sa: Nånting till mamma, vet inte ens vad, jag är innehavare av ett fantastiskt minne
Vad tycker du om dina grannar?: En utav dom är helt cp, annars ok, lite stelt haha
Laddar du hem musik och film från internet? Nej, köper <333333
Vad är det bästa med julafton? Ha syskonen samlade.
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv? Mina syskon.
Vad föredrar du för sorts filmer? Romantiska komedier, är en självdestruktiv jävel
Solar du ofta? Nja
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys
Har du varit deprimerad? jo
Tar du droger?
nej
Är du kär? Nej

.

Jäklar, jag måste verkligen svära mindre. Är jäklar en svordom? Den låter ju så obrutal tycker jag. Men ändå.



Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0