BRAVO apelsinjuice, för att vara exakt.

HAHA. Sitter och kollar på gamla bloggen igen, det låter som att jag gör det hela tiden. Men så himla kul, kollar vad jag gjorde för exakt två år sedan. Jag var så jävla efterbliven :'). Försökte typ lägga in dagens outfit hahaha, dokumenterade varenda steg jag tog.
Typ "sitter och dricker juice" och lägger in en bild. Ba JAHA. Okej. Good for you!
Sen hittade jag ju världens skönaste video. Eller tråkigaste. Eller, mest efterblivna. Vi har precis kommit ut ur våran fjortisperiod och är väldigt stolta över det, så då leker vi istället fjortisar. Ba JAHA. Okej. Vi var nog fortfarande lite småfjortis ändå. Okej skit i den.
ADIOS

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0