Vardagligt tidsfördriv

Jaha. Så vad har ni gjort idag då? (Som att jag förväntade mig ett svar eller vadå? Lol).
Själv har jag mest suttit och snytit mig. Övervägt att använda kraften hos dammsugaren mot näsan i ett försök att suga ut snoret. Suga av näsan, helt enkelt. Usch, snusk.
Givet är väl också att jag ätit nudlar, glass och kollat på Harry Potter. Standard. För att inte glömma halstabletterna. Jag börjar förstå varför det heter Fisherman's Friend. I'm a fisherman and they're my friend. Inte helt säker på att det där var korrekt engelska. Jaja. Har även försökt att vara renlig i ett förgäves försök på bättring, nämligen tatt handdesinfektion var och varannan minut. Nästan som att ha svininfluensan tillbaka.
Haha, vaken bild. Ville bara att ni skulle fatta grejen.
Tog två halstabletter i hopp om dubbel verkan.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0