Woot

I'm like having naada fantasiaaaa. You know what that's like, right?
Sååå... Om en halvtimme är det idol. Är ni med på countdown? 30 minutes to go!
Jag har verkligen ingenting att säga va? Inte direkt. Längtar till helgen. Som attan. Det känns som att veckorna är månader när man går här och längtar. Men det är ju tydligen helt ologiskt.
Jag borde plugga! Jupp, nu är vi igång igen. Med "bordet". Hah, alltså då inte ett bord liksom som man äter eller sitter vid, utan att jag "borde". (Som att ni inte fattade lol).
Det var ju kul.
Här är jag.
Typ en timme sen, jag och Tessan satt och kollade på hus. Jag vill flytta. Som flyttfåglarna flyttar på vintern.
Skoja.
Vill bara flytta helt enkelt. Till ett hus.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0