HEY JOEY

Nämen, sitter och chattar med Gavin DeGraws bror Joey bara. Standard ju? Tisdagschatten vettni.
Han hade statusen:
"Coming to Europe in 2 weeks!!! London, Paris, Amsterdam, north Germany and Denmark. Take me out on the town : )"
Så jag kommenterade: "u forgot about sweden.."
Så då slutade det såhär:


WAAAHHHH I'M SO COOL!!
Typ så känns det inombords. Men annars är jag iskall.
Nördighet i dess bästa form!
.
Bra att jag skrev "it's still pretty far" när jag innan skrivit "that's not very far away" hahahaha. Logiskt, verkligen. Och nej jag överväger inte ens att åka till Köpenhamn haha, men man vill ju vara lite trevlig. Han är faktiskt jäkligt skön och har en awesome röst. Inte som bror sin direkt, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

heheheheheheheheee

2012-05-04 @ 00:04:06
URL: http://filosofians.blogg.se/

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0