Någon som vill anställa mig till en långfilm?

Sådan där helskön dag idag, våffelparty på dagen och nu vankas det airhockeykväll hos far min. Sweet.
När jag klev in hos Pontus tidigare idag möttes jag av Karro som jag inte träffat på ett tag, hon lade märke till min fd blåtira som numera är något gultira-aktigt.
Hon sa något i stil med "Du är helt gul runt ögat, har du haft en blåtira?". Jag responsade med "Mjo, räddade ett barn från att bli kidnappad...". Hennes min när jag sa det var ett levande bevis på vilken fantastisk skådespelare jag är. Helt fantastisk. Sedan började jag skratta och hon förstod, men ikväll kommer fler jag inte träffat på ett tag så ska nog sätta mina talanger på prov igen. This should be fun.
Sedan hoppade jag från ett höghus eftersom jag tänkte att jag kunde flyga, det misslyckades och jag fick en ansiktstransplation. Men äh, no big deal.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0